עזרה במשיכת כספים

איתור כספים ועזרה בתהליך המשיכה

מדוע צריך אנשי מקצוע בתהליך משיכת הכספים? מי מאתנו לא מכיר את נפלאות הבירוקרטיה הישראלית פעמים, שאנו נדרשים להמציא טופס מסוים שעד שאנו משיגים את "הטופס המיוחל" הפקיד "נזכר" שצריך עוד טופס אחרון, ופעם זה החתימה שחסרה ולפעמים צריך את אישור המעסיק שעבדנו אצלו לפני 23 שנה לך תמצא אותו,בקיצור, מלחמת התשה עד שלפעמים רבים מאתנו

"פשוט מתייאשים ומרימים ידיים, כן,כן, שמעתם נכון! מוותרים על כספם"

לוגו אלמוג פתרונות פיננסים

צריך לדעת! לפעמים מדובר בהרבה מאוד כסף כספי פנסיה פיצויים קרן השתלמות חסכונות למינהם מענק שחרור ולפעמים מדובר בפרק זמן קצר מאוד שנשאר לנו על מנת למשוך את המגיע לנו כגון בהחזרי מס "החוק קובע שעד 6 שנים רטרואקטיבית אפשר לעשות בדיקת זכאות החזר מס ולאחר מכן זה הולך למדינת ישראל.על כן אנו "באלמוג פתרונות פיננסיים" מתחייבים להשתמש בכל הכלים המקצועיים שלנו על מנת לאתר את כספכם היכן שהוא "ולדאוג שיגיע ליעד שלו שבמקרה שלנו זה אתם הלקוח"

לסיכום

תנו לנו לשבור את הראש מולם אנחנו יודעים לעשות את זה מהר ומקצועי "אלמוג פתרונות פיננסיים"

הכסף שלך ממתין לך!

החלק שלכם הוא פשוט למלא את השאלון שלפניכם סמנו "V" שהתשובה שלכם היא "כן",  ואנחנו נדאג כבר לשאר

לקוחותינו מספרים

שאלות ותשובות

שאלות הנפוצות ביותר בקרב קהל לקחותינו

בעידן הבירוקרטיה וריבוי הניירת והטפסים הנוכחי לצערנו הרב רבים מאתנו מתייאשים "ופשוט מרימים ידיים" עד כדי כך ,שלפי פרסומי משרד האוצר יש כמה מיליארדים ששוכבים באוצר מבלי דורש ומבקש, והרבה מכך לצערנו הרב, נובע מייאוש הבירוקרטיה ,אמנם, אצלנו ב"אלמוג פתרונות פיננסיים" תהנו מאנשי המקצוע מהשורה הראשונה שיעזרו לכם במשיכת הכספים בצורה המקצועית והנכונה ביותר "והכי חשוב כדאיות המשיכה של הלקוח זה המקצועיות ששלנו".

בקיצור אצלנו תמצאו מקצועיות ואכפתיות ממדרגה הראשונה לצרכי הלקוח.

כן,כן,אנחנו עוזרים במשיכת החזרי מס "ישנים" עד 6 שנים אחורה אז…כדאי להזדרז כי לאחר 6 שנים הכסף שלכם חוזר למדינת ישראל על כן תנו לנו לעזור לכם לפני שיהיה מאוחר שלכם "אלמוג פתרונות פיננסיים".
בהרבה מקרים,זה יכול לקרות כאן ועכשיו ויש אופנים שהחזר המס יתקבל בחשבונכם לאחר חודש ויותר מה שברור "אנחנו נעשה הכל על מנת לזרז את התהליך עד שתראו את הכסף בחשבון.
אז דבר ראשון, אין עלויות פתיחת תיק אמנם התשלום יהיה עמלה מסוימת על הטיפול בתיק.